יום רביעי, 15 באפריל 2009

הדבר הבא: Palm Pre - מסך מגע, מולטי טאץ’, מקלדת ובקיצור הכל!

חברת Palm מציגה לנו סלולרי חדש ומהפכני ה- Palm Pre. יש אומרים (ואנו ביניהם) שזוהי ההכרזה החשובה ביותר מאז ה- iPhone (לפני שנתיים), עם מערכת הפעלה מהמתקדמות ביותר בשוק הסלולר (אם לא המתקדמת מכולם) ועיצוב מעולה. מצטערים iPhone יקר, אבל מי שנעמד במקום מפסיד!
חברת Palm, הזכורה לרבים כחלוצה בשוק מחשבי כף היד ובין הראשונות להציג טלפון חכם, מציגה לנו את ה- Palm Pre בתערוכת CES 2009. בחברה החליטה שזהו, נמאס לנו מה- iPhone המוגבל, מהמערכות הפעלה המגושמות, מהעיצובים הרעים והם לגמרי צודקים. אין סיבה שטלפון חכם בשנת 2009 לא יהיה בעל יכולת שליחת הודעות MMS או העברת נתונים דרך בלוטות’ (כמו ה- iPhone), לא יהיה בעל חיבור אינטרנט באמצעות WiFi ודור 3.5, מצלמה נורמלית ו- GPS ומי לא רוצה מולטי טאץ’ (???). טכנולוגיות אילו קיימות במכשירים סלולריים מספר שנים ואין סיבה שחברה כזו או אחרת תתפשר עליהן (בטח שאנחנו לא).
אז מה עושה חברה כמו Palm שרוצה לחזור לכותרות, מוציאה טלפון כמו ה- Palm Pre. יש לסלולרי הזה הכל ממולטי טאץ’ דרך WiFi ואפילו טעינה ללא כבלים. אז שאנחנו אומרים הכל אנחנו מתכוונים הכל (את האמת שחסר לו פלאש Xenon אבל אל תהיו קטנוניים). ה- Palm Pre מציג מערכת הפעלה מדהימה שנוצרה מאפס (לא WinMo ולא סימביאן), הנקראת WebOS, המותאמת כמובן למסך מגע וכוללת יכולות מולטי טאץ’.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה